Ach, ty volné pátky!

9. května 2009 v 9:52 | Mlle |  cestou necestou
"Tahle hromada cihel to je jako ono?!" zeptal se můj přítel, když uviděl cíl našeho včerejšího výletu...

Zříceninu hradu Zásadka jsem vybrala zcela náhodně dívajíc se do mapy a hledajíc nějaký neprvoplánový cíl všech turistů, kteří se včera vydali na výlet, který nebude příliš vzdálený a kde jsem ještě nebyla. Splnil všechna tato kritéria, takže hurá na výlet!!!

Krom nás se tam ukázala pouze jedna rodina a přitom to bylo velmi hezké místo! S krásným rozhledem... třeba na románský kostelík! Skoro mě překvapila troufalost mé myšlenky, když jsem ho označila za románský, o to větší jsem měla radost, když jsem si správné zařazení pak prověřila! :)

Abychom se sami dva nenudili, šly s námi na výlet i rybky... a tyto dvě - zelenej a žlutá - to pojaly snad za líbánky. Kdyby v tu chvíli tušily, jak ta jejich cesta bude pokračovat! ;)

Přiletěl tam za námi i nějaký kamarád motýl. A možná, že vycítil, jak moc blízko mu mám, tak zapózoval a nechal se zvěčnit...

Motýlek vypadal, že lítat z kytky na kytku ho nebaví a byl věrný své kokošce! Kdyby chtěl, tak si ale jistě mohl vybírat! Takový barevných kytiček tam bylo!!!

Já osobně bych si vybrala tuhle bílou!

Krátce řečeno: parádní volný pátek! Takových by mohlo být víc, už jsem si na to pomalu začala zvykat, že se chodí do práce jen čtyři dny v týdnu a pátek je výletní den! :)

A k tomu teď ten pocit, že je teprve sobota dopoledne a celý víkend mám ještě před sebou... hmmm... a že ani nemusím vařit, protože jsem se pozvala k mamince na oběd... prostě pohoda včerejšího dne pokračuje...

Krásný víkend i Vám!

Komentáře

1 Nicky Nicky | E-mail | Web | 9. května 2009 v 10:21 | Reagovat

krása!já miluju zříceniny a hrady! a ty fotky jsou skvělý ten motýl a kytičky!!!:)

2 Eva* Eva* | Web | 9. května 2009 v 11:05 | Reagovat

Jsou z něho překrásné fotky. Škoda, žes tu bouřku nefotila, tobě by se určitě zadařila.
Já bych se takovému výletu vůbec nebránila, jen potkat konečně nějakého anděla..

3 Eva* Eva* | Web | 9. května 2009 v 11:06 | Reagovat

Jo, jinak úplně všechny tyhle kytí mám na skalce a ty na ně narazíš jen tak...na louce. :-)

4 přelétavý ptáček přelétavý ptáček | 9. května 2009 v 12:20 | Reagovat

jé, teď jsem se přistihla, že tu s takovým tím přiblble zasněným pohledem vejrám na ty fotečky a doprovázím to připitomělým úsměvem... no, tak zpět do reality, dobrou chuť k obědu, málo špinavého nádobí, nějakou tu výpomoc na jeho utírání, hezké lehárko u odpolední kávy, a vzpomínej na nebohého Ptáčka, kterak vejrá do té ošklivé učebnice a podtrhává si tu nudu nudoucí :D

5 Radka Radka | Web | 9. května 2009 v 12:56 | Reagovat

Mňáááám, žlutozelené kyselé rybičky jsou nejlepší pochoutka na celém světě!:-D Nikdy mi nedělá příliš velký problém sníst celý sáček na posezení:-D Ale pak ty výčitky... I když poslední dobou se zmenšují, protože ten nápis na obalu - "S vitamínem C" je pro mě vysvobození. Jinak moc pěkné fotky:-)

6 T.Louie T.Louie | Web | 9. května 2009 v 13:07 | Reagovat

Parádní výlet to musel být :) No, já osobně bych se taky moc nad tou zříceninou neradovala (chápu tvého přítele a zmínku o hromadě cihel), ale to krásný okolí by mě dostalo :)
Motýl je krásnej a ty rybky....... než by je někdo vyfotil, snědla bych je:D želé bonbóny to je něco pro mě:D
Jak tak na to koukám, tak bych si asi taky vybrala tu bílou kytičku.. pokud by ovšem někde blízko nebyl šeřík, páč to by byla jasná volba:)
a k tvýmu komentáři u mě..:) Dochází mi B-komplex, asi tam skočím :D škoda jen, že je lékárník ženat...:D sem tam přišla a do minuty si dal vlasy do culíku :D nevim proč teda:D ale slušelo mu to:D jááj:D no nic měj se krásně :) papa:)

7 corly corly | 9. května 2009 v 18:48 | Reagovat

Ahoj Leni,tak to jsme výletovaly obě společně,i když teda každá na jiné straně republiky.Ale cíl jsi vybrala perfektní a já bych byla na rozdíl od přítele nadšená!!!.-)A ten kostelík...prostě nádhera!!!A s rybičkama to je nádherný...to by mě nenapadlo,takový krásný obrázek...:-))
Leni,ty výletové pátky bych taky brala,to mě povídej...
Krásný zbytek víkendu!☼

8 Mlle Mlle | Web | 9. května 2009 v 19:37 | Reagovat

Děkuju Vám za pochvalu fotek, mám z nich také velkou radost... tentokrát nejsou "french rozmazané" jak říká Corly, protože jsem si půjčila foťák, který umí fotit! :) Pořád přemýšlím nad tím, že bych si měla koupit svůj... :)))

Jo, Nicky, zříceniny to je moje... mám pro ně zvláštní slabost, snad ještě větší než pro kompaktně stojící hrady! :D

Evi, ale já byla bez anděla... :( Na to jít s andělem na výlet se ani netroufám pomyslet... a kytiček tam opravdu bylo na té louce! :)))

Jé, Ptáčku, doufám, že se ses neunudila... ;)

Radečko, kyselý rybičky, ano! A s vitamínem C!!! :) Také jsem si to na tom obalu četla... a co víc tyhle želatinové bonbony jsou dobré na klouby! :)

T.Louie, ono i tomu příteli se tam pak nakonec líbilo! :) A historky s lékárníkem - ach, něco mi to připomíná... jen ten můj není lékárník... :D

Corly, děkuju... no, znáš mě... fotit rybičky na výletě je tak ulítlej nápad, kterej může napadnout jen mě! :D :D :D

9 jenis jenis | 9. května 2009 v 20:01 | Reagovat

Hezké zachycení světa ve fotkách... Je dobře, že si dokážeš všimnou tolik maličkostí, kteří by ostatní jistě přehlédli..

10 Zuzka Zuzka | Web | 9. května 2009 v 20:37 | Reagovat

Náhodou ta zřícenina vypadá docela dost dobře. Tak romanticky. Myslím si, že by z ní byl autor Máje, Hynek Mácha, přímo nadšený. :-D

11 Lucka Lucka | Web | 9. května 2009 v 22:58 | Reagovat

Ta zřícenina je super! A když už, tak hromada kamení.

12 Alžběta Alžběta | Web | 9. května 2009 v 23:15 | Reagovat

Nádherné fotečky a milý a vtipný článek. Koukám, že jsem zase narazila na jeden moc hezký a zajímavý blog! :-)

13 Mlle Mlle | Web | 10. května 2009 v 9:28 | Reagovat

Jenis, jen abych kvůli maličkostem nepřehlédla ty velké věci! :D

Luci, překvapivě tam bylo více cihel než kamení... a nebo ta oranžová byla jen dominantnější...

Bětko, děkuju!!! :)))

Krásnou neděli, holčičky!!!!

14 jenis jenis | 10. května 2009 v 16:10 | Reagovat

hmm... zajímavá odpověď. :-) Ale tak snad né, ne? :-)) Velkých věcí si člověk všimne lépe než těch malých.. A ty když si umíš všimnout i malých, pochybuji, že by jsi byla tak slepá a zapomněla a přehlédla ty velké.. to je ale slovíčkaření... :DD

15 Ľudka Ľudka | Web | 10. května 2009 v 18:55 | Reagovat

krááása, výlet, ktorý musel stáť za to!!! My zase s priateľom lozíme po Tatrách, keďže bývam v Poprade a Tatry mám ako na dlani. Takže viem, ako veľa výlet znamená.

16 Karin Karin | Web | 10. května 2009 v 19:54 | Reagovat

krása! Taky jsme prodloužený víkend využila k navštívení hromady kamení - protřelého Točníku, ale takhle hezké fotky nemám

17 Eva* Eva* | Web | 10. května 2009 v 20:03 | Reagovat

Hezký zbytek sváteční neděle..:-)

18 corly corly | 10. května 2009 v 20:55 | Reagovat

Leni,jsou to opravdu krásné fotky,ale už mě i chybí nějaká ta french mlha...:-))))))

19 Mlle Mlle | Web | 10. května 2009 v 21:24 | Reagovat

Ano, Jenis, ale na druhou stranu při hledání všech detailů jsi často natolik zahleděná, že nad Tebou může přeletět horkovzdušný balón, aniž by sis ho všimla... teda ne Ty, ale já... ;) Třeba...

Karin, ale určitě máš moc hezké fotky! Protože každá fotka je navíc vzpomínkou... a ty Tvé na ten konkrétní výlet na Točník... ;) Tam jsem nikdy nebyla! :(

Corly, no, tak já vytáhnu tu svou hračku na fotografování... ale to si ty motýly pak jen představuj! :D

20 jenis jenis | 10. května 2009 v 22:43 | Reagovat

Mlle, jo, jo, něco na tom bude :-)

21 přelétavý ptáček přelétavý ptáček | 10. května 2009 v 22:51 | Reagovat

jo, Točník. Tam je moc hezky. Jen se netěším, až budu důchodce, to si totiž budu plést Žebrák s Točníkem, představte si to........ :D:D:D

22 Zabky-svet Zabky-svet | Web | 11. května 2009 v 16:16 | Reagovat

Originální fotoreportáž! *palec* hrady, zříceniny i zámky - zbožňuji. Milda bohužel není posedlý jako já :(

23 Mlle Mlle | Web | 11. května 2009 v 20:21 | Reagovat

Ptáčku, neznám ani Točník ani Žebrák... u nás máme Trosky - dvě věže, jedna se jmenuje Panna a druhá Baba... :)

Žabko, děkuju! :) O mužské antituristice mi můžeš klidně vyprávět... :D

Hele, co Vy to na pise.cz máte za zvyky dávat si pojmenování z říše zvířat!? :D

24 renuška renuška | Web | 11. května 2009 v 21:29 | Reagovat

Ahoj Leni, i tobě se omlouvám za delší absenci, ač jsem zaskočila, ale fakt jen na mrk a pak zase hurá do života matky. Inu, výlet je to skvělý, jen mi chybí někdo, koho bych mohla chytit za ruku a projít s ním zříceniny a užít si luk pod lesem ... vždyť víš.
Nehledě na to, že víkendy od jistý doby nemám ráda, neboť se mi nedostává čeho? Ano, správně, nedostává se mi andělské přízně. Tudíž naprosto chápu tvá slova o - bože děs - čtyřtýdenní dovolené, kterou bych asi nepřežila.

25 Mlle Mlle | Web | 11. května 2009 v 21:54 | Reagovat

Chápu Reni, ale dnes už zase bylo pondělí a zase ses jistě nabažila... a já si to užiju ještě zítra... ale od příštího týdne nevím nevím, jak budu existovat... :(
To si pak budeme stýskat obě! ;)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.